Marka Meble Wójcik uzyskała prestiżowy certyfikat – Znak Jakości KidZone. Certyfikat jest przyznawany firmom, które adresując swoją ofertę do segmentu rodzinnego, kierują się zasadą najwyższej jakości w działalności biznesowej.
Projekt Znak Jakości KidZone jest skierowany do firm zajmujących się produkcją, dystrybucją czy handlem usługami skierowanymi do segmentu rodzinnego a szczególnie do dzieci. Celem projektu jest wyróżnienie i promocja tych firm, które w swoich działaniach kierują się zasadą najwyższej jakości.
Projekt jest realizowany w trzech kategoriach ogólnych oraz w kilkudziesięciu szczegółowych. Działalność firmy oceniana jest w oparciu o 5 wymiarów jakości – satysfakcję klientów, jakość pierwotną/wtórną (m.in. jakość produktów i usług), innowacyjność, elastyczność (m.in. orientacja na klienta, czas realizacji), efektywność operacyjną (m.in. efektywność pracy, przewaga konkurencyjna) i kilkanaście kryteriów oceny. Podczas analizy działalności firmy pod uwagę są brane również takie aspekty jak m.in. niezawodność, potencjał, dostępność, kompetencje, wiarygodność, rzetelność, odpowiedzialność, bezpieczeństwo, znajomość potrzeb klientów, czas oraz cena.
– Bardzo się cieszymy z przyznanego Certyfikatu Jakości KidZone, zostaliśmy docenieni za wysiłek włożony w dostosowanie naszych produktów do najwyższych standardów. Jako firma z rodzinnymi tradycjami, produkująca m.in. meble dla dzieci i młodzieży, naszą misją jest najwyższa jakość i zadowolenie klientów. – mówi Piotr Wójcik, Wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu.